15 juni 2014: Neem nog wat mee voor onderweg!

Aan deze spreuk van mijn lieve schoonmoeder moet ik denken als ik aan de voorbereidingen van onze fietstocht bezig ben. Ik zie haar weer voor ons staan met pakjes drinken en repen chocolade in de hand. Ja, want wij en de kinderen moeten toch nog zoveel uren in de auto zitten als we naar huis gaan? Ach, die lieve oma, ze heeft ons zoveel meer dan snoepgoed meegegeven in ons leven. Zoveel waardevoller dan tastbaar goed en dat raak je nooit meer kwijt.

 

Wat hebben wij toch echt nodig voor onderweg? Ik zal er eens over nadenken.

Geef een reactie

